Van vele markten thuis

Oostenrijk: traditie in een modern jasje

Het Oostenrijks Toeristenburo is de nationale toerismeorganisatie van Oostenrijk, met als doel vakantieland Oostenrijk te promoten. Via campagnes in landelijke media verspreidt het Oostenrijks Toeristenburo elk seizoen een flink aantal tips voor vakantiepret in Oostenrijk.

 

 

Vakantie in je hoofd!

Aan het werk voor het Oostenrijks Toeristenburo waan je je geregeld in een betoverende omgeving. We verzorgden de vormgeving, eindredactie en productie van campagnes en projectbrochures. Het materiaal wordt onder meer ingezet tijdens vakantiebeurzen en als insert in diverse magazines met een landelijke dekking, waaronder Libelle.

 

 

Adrie Jonk

Adrie Jonk is een van de grotere autobedrijven in Noord-Holland, met Honda, Seat en Mazda dealerships, plus een grote verhuurpoot. We ontwikkelden de nieuwe portal waarop Adrie Jonk al zijn merken in de etalage zet.

Hieronder zijn enkele beelden te zien die voor de slider op de website zijn gebruikt.

 

 

Een begrip in de regio

We ontwierpen een look & feel die geruime tijd meekan. Nieuwe modellen en acties worden letterlijk in de etalage gezet in de grote headerbeelden.

Qua techniek zat de uitdaging voor ons in de integratie van diverse extern gehoste applicaties en databases: de occasionzoeker, de online reserveringsmodule voor het  huren van auto’s en het plannen van een bezoek aan de werkplaats.

 

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

19 april 2015