Selecteer een pagina

Waarom zou je je als school voor voortgezet onderwijs profileren? Zowel ouders als leerlingen kijken en vergelijken als kritische consumenten wat verschillende scholen te bieden hebben. Zeker wanneer de stap naar het voortgezet onderwijs aanstaande is. Als school probeer je een sterke breinpositie te verwerven.

Onze jaarlijkse opendagencampagne voor het Petrus Canisius College (in het kort PCC) dient precies dat doel. We zetten in op extra online zichtbaarheid via campagnes op Google en diverse sociale media (Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube), naast outdoor reclame en printadvertenties.

Dashboard
We monitoren elke afzonderlijke uiting van de online campagne op basis van resultaat, waaronder de CTR (click through rate) en page engagement, zodat tussentijdse aanpassingen in de online strategie op elk moment mogelijk zijn.

Dit doen we trouwens voor meer scholen in het primair en voortgezet onderwijs. Jouw school ook in de schijnwerpers? Geef ons een belletje en we gaan voor je aan de slag!