Betekenisvolle scholenmarketing

De kunst van aandacht creëren

 

 

De instrumenten die we gebruiken zijn niet nieuw. De manieren waarop we aandacht creëren vaak wel.

In Beeld staat voor maatschappelijke relevantie, partnerschap en pragmatisch bewustzijn.

Strategie en profilering

– Campagnes voor open dagen: o.a. via kanalen als Google, Facebook, Instagram en Snapchat. Resulterend in hogere opkomsten en meer inschrijvingen
– Onderwijsmarketing: profilering en marketing van scholen
– Persaandacht genereren

Online

– Responsive webdesign
– Website-optimalisatie (SEO) zodat u snel(ler) wordt gevonden door uw doelgroep
– gebruiksvriendelijke content management systemen om uw website te beheren en te actualiseren
– Social media invulling die aansluit bij uw missie

Campagnes en communicatiemiddelen

– Campagnes gericht op profilering, imago en groei van marktaandeel
– Print- en online media die uw boodschap overbrengen

Grafisch ontwerp en vormgeving

– Logo’s en huisstijl (corporate identity) ontwikkelen en actualiseren
– Corporate communicatie en huisstijldragers zodat uw organisatie professioneel naar buiten treedt
– gevelbelettering en signing interieur/exterieur

Specialisten op locatie

– Tijdelijk uitlenen van strategische adviseurs. Operationeel, om snel een lacune het hoofd te bieden. Of strategisch, om uw visie om te zetten in een helder communicatiebeleid of invulling te geven aan uw plannen voor het waarborgen of versterken van marktaandeel . Dit is mogelijk voor korte of langere tijd, afhankelijk van uw wensen.